Tjeena alla läsare

Efter tjat från mina trognaste läsare så ska jag försöka börja uppdatera lite oftare. Jag har typ kännt att ingen ändå orkar läsa men tydligen så har jag några trogna kvar! 😉😘 


Idag körde en ny period i skolan igång. Har en tent på lördag så kommer ha väldigt mycket att göra den här veckan igen.. åh vad jag är lycklig att förra skit perioden är över. Förutom att jag har massa omtenter men ändå..

Idag ska jag fortsätta på fusklapparna till tenten på lördag och så ska jag chilla med min bästa kämpis. Till mat blir det nån slags sallad eftersom pappa hade med sig massa Lounas Hetki igår när de var på besök i vasa.


Ny skjorta och nytt armband. Köper typ aldrig bättre smycken men förälskade mig i detta och dessutom var det på rea så slog till! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0