Onsdag

Hejsan. Idag är jag på förvånansvärt bra humör. Hade engelska lektion från 8.15 och har en hållektion nu innan lunhen så jag och Kaisa sitter hemma hos mig och googlar. Jag planerar min engelska presentation som jag nu angstat för i snart ett halvår.. Men ja, jag ska bara förbereda mig så jäkla bra så det går bra! har 3 veckor på mig men tänker försöka göra den ganska så klar under den här veckan eftersom nästa vecka är pampas och veckan därpå har jag omtent i finance.. 
Sådär i skolväg är jag och många andra ganska slutkörda nu. Förra perioden var verkligen jobbig, iaf för min del. Har lite lugnare den här veckan och pampas veckan men efter det kör det igång med massa omtenter osv ungefär fram tills skolan slutar. Så jaa, sista krafttagen för den här våren..
 
Nu ska vi strax dra iväg på lunch så vi hörs. haadee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0