Lördag

Den här dagen har gått så jäkla snabbt. Sov väldigt dåligt inatt eftersom jag stressade så för tenten. Den gick inte så värst bra heller. Men får iaf pausa innan omtenterna börjar... 

Efter tenten for jag och AP på lunch till mitt favorit lunchställe, ett rum och kök. Vi käkade fetasallad, super gott! Efter det strosade vi runt på stan. Var massor med folk på stan idag. Jag köpte solbrillor till pampas, så jäkla coola brills blev det. Hade provat dem en gång tidigare men vågade inte slå till då men nu fick de följa med hem. 

Innan vi for till mig var vi via makuni och köpte godis. Så mysigt att sitta i solen och dra sig en sockerfylla. Nu ligger vi och lollar youtube och mår lite dåligt. 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0