Föreberdelser

Vilken skön söndag. Jag och mamma syr, eller mamma syr, jag kollar på och pluggar samtidigt. Vi har hållit på hela veckoslutet me min SyHfilisdräkt. Jag har nog inte ärvt mammas gener i handarbete kan man lungt säga. Tycker det är sjukt jobbigt att sy och hålla på, jag är bättre på annat helt klart. Men dräkten blir bra, mamma är sjukt noggrann vilket gör att allting tar sjukt länge enligt mig. 
Istället pluggar jag marknadföring och läser en artikel om olika annonsering på olika socialamedier. Faktiskt intressant, hade inte tänkt på att man ska tänka så olika på att annonsera på facebook och instagram. 
 
Igår fyllde Larry 12 år, tänk så gammal han hunnit bli. Älskling <3. Förutom att sy med mamma så var jag på besök hos mina kusiner där vu byggde med lego, spelade spel och busade. På kvällen lagade jag och Mamma mat, och fortsatte sy. Så ja, sy, sy och sy...
 
Pampas veckan e nästa vecka, gud vad man längtat och väntat på veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0