Tjaaa

Gomoron! Har nyss vaknat och vägt mig, besvikelsen e stor. Har inte gått ner något kg alls under en vecka... Måst göra nån förändring i nästa vecka så det börjar ske något!

Igår efter skolan gick jag runt på stan och sökte födelsedagspresent åt Lydia som fyller år imorgon. Gick inte så bra först eftersom jag bara hittade massa saker jag ville köpa åt mig själv. Var tvungen att slå till då jag hittade ett par tiger of sweden jeans på -50% som passade! Liksom hur ofta hittar man sånt?! Så ja nu har jag än en gång gått över min budget, tur jag jobbade under jullovet.. 
Är hemma över helgen, Lydia fyller ju år och kmr ha väldigt mycket i skola fram över så är sämre och fara hem över helgerna då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0