Vilken helg!

Tjenixen! Skön måndag eller hur! Jag och Linn kom nyss tillbaka från en moronpromenad på ca 5 km. Härligt att börja måndagarna 12.30, så kan man sova lite längre och bara chilla från start. Speciellt efter helvetesveckan förra veckan med prov på tisdag och lördag så gjorde jag inte annat än pluggade hela jäkla veckan. 

Helgen gick snabbt, eftersom vi hade tent på lördag (som för övrigt var skit svår, har nog inte tänkt såhär hårt på jäkligt länge) så satt vi bara och prata matte på fredags kvällen. På lördan efter tenten så for jag med Emma och strosa runt på stan. Eftersom jag försöker spara pengar så köpte jag inte så mycket, nå smycken och en super skön bh. När vi gick runt så kom vi på att vi skulle fara ut och äta på kvällen.

Det blev Outback som vi for till, svårt att hitta dit men helt super goda hamburgare! Definitivt ett ställe jag kommer besöka pånytt! När jag har mer pengar förstås eftersom det var ganska dyrt..

Efter Outback for vi snabbt till mig, drack fem tequilan och sprang till Ollis för att köa en hel jävla timme. Trodde jag var nykter hela kvällen men på söndags moronen väktes jag av skit hård huvudvärk så helt nykter hade jag nog inte varit.

Söndagen gick snabbt framför netflix, promenad och plugg.

Ja, sammanfattat en helt bra helg även fast jag hade tent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0