Tja tja

Vändagen kom och for. Vi friade i skolan och på ollis. Trevlig kväll med mycket dans. Blev ganska sent så vi tog lite sovmorgon dagen efter.. Idag har jag faktiskt varit ganska aktiv med skolan. For på valfri lektion från 8.15!! 
 
Har nyss ätit ungkyckling med stekt grönkål. Såå himla gott! Grönkål är nog en av mina favortier just nu att ha med i maten. Steker man det så det blir knaprigt så. <333 Min älskling kämppis for nyss iväg på porrsitz så jag ska fortsätta kvällen med att skriva på mitt cv och kolla netflix. skönt va. I helgen ska jag entligen hem, super länge sedan sist! Ser fram emot att äta god mat.
 
Har beslutsångst över ifall jag ska äta lite glass eller inte.. Tror nog det blir några skedar iaf. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0