Helg

Tjenixen!
 
Lördag och tentläsande. Eller ja försöker ialla fall. Fy vad jag hatar räknetenter! Vi har planer på att fa ut ikväll så få se hur det går med mitt tentläsande imorgon..
 
Hade en så mysig kväll med älsklings Linn igår. <3 Vi käkade godis första gången på en månad och gu va gott det var! Så skönt att bara ligga hemma i soffan, kolla film och chilla. Hade dock lite krabbis ännu på kvällen men så jag klarade mig ändå.. 
 
Vi hade ju sitz på torsdag och det var super kul. Gu vad jag tycker om mina vänner. <3 Puss på er!
 
Blev så nöjd med mitt smink till sitzen! Brukar vara ganska feg med att påriktigt använda svart men den här gången vågade jag lite mer.
Love u <3
Efter dagens promenad i värsta snöslask vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0