Söndag

Tjena vänner! Jag har haft en väldigt skön helg. Fredagen var jag på en mysig lunch med Sofia. När jag kom hem så började det dyka upp om terrordådet i stockholm så jag följde med det i flera timmar. Kan säga som så att det gick inte så bra att plugga, så himla himla hemskt! :(
 
Lördagen började med tent, vila på soffan, dusch och sedan träffade jag Jasmin, vi var ute och gick lite och pratade massor. Alltför länge sedan sist! Så var vi även och handlade, jag köpte mat och godis men var inte alls sugen på mågot av det så blev smörgåsar som middag åt mig. Pluggade lite till och for sedan och myste lite till med Jasmin. Kändes faktiskt skönt när jag sedan gick hem och såg alla som var påväg på fest, att inte vara en av dem.
 
Jag har börjat äta en midicin och ska helst inte dricka alkohol pga den, så jag lär nu på 3 månader försöka hålla nere alkohol konsumtionen så mycket som möjligt. Känns inte alls svårt nu efter pampas kan jag ärligt meddela, fy usch den veckan, men roligt hade vi ju. Är lite nervös över typ första maj och skolavslutning hur det blir så eftersom medicinen gör att jag blir extra känslig för sprit.. Nåja får se hur det blir. :)
 
Idag har jag inte hunnit med mycket annat än myst, kollat film, pluggat och övat på engelska presentationen. Ska strax fixa lunch och sedan ska jag nog ut och andas lite frisk luft. 
Vi hörs, hoppeligen snart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0