Måndag eller tisdag

Idag har jag faktiskt pluggat. Först tre lektioner i skolan och efter skolan matte i ett par timmar. Känner mig dock så uppgiven. Har prov om 1,5 vecka, är borta typ hela helgen, ska festa imorgon och på tisdag. Det värst är dock att jag inte ens kunde övningar till övning 1. Alltså det vi hade allra först. ååh.. Vill inte skriva det, men chanserna att jag ska bli godkänd är nog inte så höga.. 
 
Över till något annat. Jag och Linn var ute på en cykel/spring länk. Alltså Linn sprang och jag cyklade. Super skönt att få komma ut lite! Lindrar min ångest. Just nu är vårt största problem ifall vi ska käka knackorv eller kebab imorgon innan vi far ut och festar. Älskar våra problem. hihi. 
 
Nån annan som föresten trott det var måndag idag? Vi båda har varit helt inne på att det är måndag idag, så jäkla kul att inse att det är tisdag och vi får fara ut och festa imorgoon!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0