I helgen

Jag hade en så bra helg i helgen! Fredagen skrev jag ju redan om, men lördagen var också riktigt mysig. Efter frukost for jag med föräldrarna och hunden på promenad. Vi for en bit via skogen och fyfan vilka älgflugor, fick påriktigt panik och tårarna bara rann, haha fyfan va pinsam. Men tycker verkligen de är så jävla äckliga. Nåja hur som helst efter promenaden rensade jag svamp i säkert 1,5 h. Till lunch käkade vi svampsoppa, super god!
 
Nelli kom också hem till helgen från Åbo så efter lunchen for jag iväg till hennes. Gud vad skönt att få umgås med nån som man känner så bra. Kvällen var lugn och skön, hihi och jag käkade så mycket gott. 
 
Till det mindre roliga, jag hade fått punka under kvällen så åkte hem först morgonen då vi fått blåst luft i ringen pånytt.. Super jobbigt att säga hejdå till Nelli också. :'(
 
På söndan hann jag inte med så mycket hemma förutom packa och laga mat med mamma. Vi åkte ganska tidigt tillbaka till Vasa, skönt även det, hade myskväll med Linn..
 
Haha jo en annan sak också, på söndagen märkte mamma att vi fått punktering även på vår andra bil. hahahah alltså hur otur kan man haa??
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0