Gulissemi

Ihelgen var vi gulisar med tutorerna på gulissemi till destination X. Hade en super kul helg! :D Vi kom hela tillbaka och tror nog alla trivdes! :) På söndagen käkade vi krabbispizza och kollade film hela kvällen. 
 
Haha tydligen det ända min blogg handlar om nuförtiden är plugg och fest. Ungefär det som mitt liv går ut på för tillfället. Idag har jag inte haft nån skola och istället pluggat massa matte i flera timmar! Känner mig duktig och ganska dålig eftersom jag inte klarade av att lösa en ända uppgift utan facit. haha nå hur som helst så har jag iaf försökt! Har tent på lördag.. Så har jag varit på EAG möte och käkat tortillas med Linn. En bra måndag alltså!
 
Imorgon ska jag på pyjamassitz, vi är ungefär endast tjejer så de komme bli intressant. hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0