National ekonomi

Jag och AP sitter och kämpar med National ekonomi uppsatser. Jag har företaget Michelin. Vilket intresserar mig noll. Det är dessutom sjukt svårt att söka information överallt. Vi räknade nyss att vi båda har över 20 sidor uppe.. Haha. Trodde faktiskt inte att det skulle vara såhär svårt.
 
Sådär annars så har den här veckan gått snabbt. Har fått min nya säng! Så skönt att kunna sova en hel natt i en skarp säng! Har varit en hel de plugg men det hör till. Jag blev GODKÄND i redovisning!!!! Så jäkla härligt att ha klarat av det! Det betyder alltså att jag åker på glöggrundan och hälsar på Nelli. hihi härlit. Nu ska jag fortsätta lite till innan det räcker för min del för idag. Imorgon blir det halloweenparty nr 2. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0