Min första tent

Min första tent på universitet är nu skriven. Den var svår, inga såna uppgifter som jag hade velat ha så får se ifall jag blir godkänd. Vet ganska säkert att jag iaf har en uppgift ganska rätt och en hel fel.. haha.. 
 
Jag är helt super förkyld och har sovit max 4 h inatt. Sjukt jobbigt. Nu har jag nyss ätit lunch och sedan ska jag på stan med Madde och AP, vi ska på café och fira att vår första tent är över. Kan berätta att det är inte bara en gång jag gråtit pga den här kursen så.
 
Förövrigt är Lydia och hennes kompis i Vasa idag, eller dom kom redan igår. Hinner antagligen inte umgås med henne så mycket dock. Hon är på nån utbildning och jag har ju lite planer..
 
Nu ska jag sminka om mig, fixa mig lite och sedan dra int till centrum. hääärligt.
 
Igår lyxade vi till det med choklad. Jag och AP hade pluggat typ 5 h så vi tyckte vi var belönta med choklad och skräpmat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0