Höstlov

Hejsan, en stund sedan sist! Nu har jag en vecka frammåt ungefär höstlov. Egentligen har vi tentvecka så jag kommer vara tvungen att plugga skit mycket men jag räknar de som höstlov. Är hem hemma nu vilket är super skönt!

Under veckan har det hänt en hel del, vi har pluggat mycket, haft tyska prov, lärt oss nytt ölspel, festat, haft kul och stressat. Ungefär det vad varje vecka går ut på just nu i mitt liv. Plugg, stress, fest och ohälsosamma matvanor.

Idag är Larry min pluggkompis. Har läst igenom det som finns i boken om bokföring och nu ska jag fortsätta med powerpoints.. Häärlit häärlit. Är helt pepp idag för att lära mig något.. Få se hur det är imorgon och tentveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0