Torsdagen 5.5

På morgonen steg vi upp som vanligt ganska tidigt, kände att jag kanske tagit lite för mycket dagen innan.. Vi for hur som helst ut till poolen och låg och stekte i nån timme. Klockan 1 bestämde vi oss för att käka lunch på hotellet. Jag mådde dock så dåligt så jag fick åka upp till rummet och sova typ resten av dagen. Lite synd, missade soltid men klarade inte av att vara ute. 🙈


Torsdagen var den dagen vi hade barrunda och de flesta av oss var jäkligt taggade. Förutom jag då som hade mått väldigt dåligt under dan. När vi sedan samlades vid Grabbarna Grus så svängde dock humöret och vi bestämde oss för att delta i en tävling som höll på under barrundans gång. Jag madde anna och två svenskar var med i vårt lag. Vi lyckades självklart vinna och belönades senare med mer alkohol.. Ifall nån anna ska till Ayia Napa och ska vara med på barrundan så rekomenderas verkligen tävlingen! 😎

Eftersom vi började festa så tidigt och det blev en hel del alkohol då vi vann så slutade kvällen ganska tidigt också. Men ändå en av mina favorit kvällar i Napa!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0