Tisdagen 3.5

Efter första festnatten var alla helt jäkla taggade över vad veckan skulle ha att erbjuda. Vi steg upp tidigt och hann sola i en timme innan det blev riktigt dåligt väder. Vi bestämde oss för att dra ner till huvudgatan i Ayia Napa för att kolla lite shopping och äta lunch. 
Jag mådde lite halvbra så för mig blev det endast lunch. Efter stan stack vi iväg tillbaka till hotellet där vi sov en stund och började sedan fixa oss för kvällen. Vi förfestade, spelade beerpong och for ut och äta på en lite finare restaurang den här gången. Super gott! Efter maten for vi tillbaka till hotellet, och stack iväg med dom andra finlandssvenskarna till ett gäng svenskars rum där vi hade en super kul förfest!

Sedan blev det grabbarna grus och sängen efteråt.



















När jag ser bilderna nu så kmr jag på att tisdagen var nog en av mina favoritkvällar. ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0