Söndag 8.5

Vår sista hela dag var helt klart den dagen vi hade bäst väder. När alla vaknat och hittat hem så betämde vi oss vid poolen att åka till stranden. Tur att vi gjorde det! Jag hade annars inte besökt stranden en ända gång under resan. Vi gick ner till stranden med solen brännande på axlarna. Så skönt att få lite sol sista dagen! Vi låg där ett par timmar, tog en tupplur, simmade och sedan gick vi tillbaka. Vi bokade även bord på en tequila restaurang till kvällen. När vi kom tillbaka till hotellet hade klockan redan blivit ganska mycket så vi låg en stund vid poolen och for sedan till tjejernas rum, de hade kvällssol på balkongen så vi körde vårt dagliga struntprat där. Så härligt, saknar det.









Till klockan 8 beställde vi taxin till hotellet och så for vi plus de från kristinestad ut och käka. Jag var riktigt nöjd med min mat, vissa lite mindre nöjda men det var hur som helst riktigt mysigt att sitta där vi satt med stora teuqila hattar. 😄



Fy min bränna..




Ingen var riktigt taggad för fest sista kvällen. Vi satt nu ändå på vårt rum en stund och drog ut till grabbarna grus efter tolv. Jag, Linn, Madde och Ap var ända tjejerna. Killarna drog hem ganska snabbt och madde och Ap försvann till en annan bar så det var bara jag och Linn kvar. Vi körde dock hårt och hade en super rolig sista kväll. Blev en sista gång även på blue moon där vi blev målade i ansiktet och ännu mer taggade. Efter klockan 4 så blev det ett vav via Slice Pizza och sedan hem. En av mina favorit kvällar!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0