Lördag 7.5

Lördagen var en bra dag. Ganska soligt från morgonen. Både jag och Nelli hade sovit ganska lite så mitt på dan tog vi en 3 h lång powernap.. Missade soltid men nåja, jag blev ändå inte brun under de få timmar vi hade sol under resan. Detta var vår andra sista kväll och vi drog hela gänget ut och käkade på en riktigt bra restaurang. Maten var så god! 







Kommer ihåg att alla andra var super taggade för fest förutom jag.. Hade käkat så mycket så ville helst bara lämna hemma och sova, men så blev det ju förstås inte. Vi hade en bra kväll på grabbarna grus och blue moon. Vissa mer taggade än andra. 😅 




Förfest på mitt Annas och Daniels rum. Såg ut som ett helvete dan efter..


Wc bilderna är alltid bäst. Kvällen slutade bra och vi hade det mysigt.

Usch vad jag saknar napa när jag skriver dessa inlägg.. 😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0