Helgen

I fredags så var jag ju vi Nellis som jag skrev. Vi hade tänkt laga mat men orkade inte så vi stack iväg till Jeppis och käkade på friends&brgrs. Riktigt gott, även fast jag tkr min egna hamburgar måltid var bättre. Sedan kom även Kent så vi umgicks med honom tills vi sedan typ tolv åkte hem.

Igår då så pluggade vi till inträdesproven, bakade till Nellis student, åkte snabbt till stan. Vi hann dock typ ingenting, bra egentligen så haskade jag inga pengar. I Prisma köpte vi godis och chips till Eurovisionskvällen. Väl hemma hos nelli bakade vi en så jäääääkla god pizza. Lika bra som på restaurang!! Efter det körde vi direkt iväg till Maddes. Blev en hel del prat om Ayia Napa. 😻 
Jag följde inte så noggrant med tvn eftersom jag sammanlagt sov typ 1,5 h av programmet.. Hehe. Efter att det var slut så var det bara att köra hem. Bra helg!!















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni söka? :)

2016-05-15 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0