Fredag 6.5

Eftersom det gick ganska villt till på torsdags natten så mådde vi inte så bra på fredagen. Försökte sola lite men låg mest inne på rummet. Kommer inte ihåg så mycket av den dan. Dom andra drog ut till Nissi beach och käkade lunch där medan jag sov på hotellet. På kvällen så var jag och Kristian ute och käka soppa på en restaurang. Kommer ihåg att det regnade som fan. Som tur slutade det tills vi sedan stack till Grabbarna Grus. 

Jag var inte så taggad på fest men hade det ändå helt roligt. Det var öppning på Blue moon den kvällen och alla var väl lite taggade över det. Jag hade bestämt mig redan innan vi drog ut att jag skulle göra en piercing. Klockan 3 så bestämfr vi oss för att göra det, jag och Madde. Maddes öra var tyvärr för litet för piercingen hon ville göra, men för mig gick det. Är lite förvånad över det eftersom jag har världens minsta öron men. Med lagom alkohol i blodet var jag inte så nervös. Att göra piercingen gjorde inte så ont som jag trodde. 
Efter piercingen så for vi tillbaka till Blue Moon där jag träffa nån. 
Hade en trevlig fortsättning och tror faktiskt fredagen var den kvällen jag var längst ute. Kom hem då solen var påväg upp. 😄 Har super lite bilder från dagen/kvällen...





Här kmr en lite bättre bild då den inte är nygjord och blodig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0