Söndag alla dagar i veckan

Nu under läsledigheten, "ledigheten", så består mitt liv av en hel del ångest och saker jag borde göra hela tiden. Under dessa veckor har jag mest suttit hemma med smutsigt hår och läst på samhällsära. Nu då samhällsäran är över är det matematikens tur. Det går dock inte lika bra eftersom jag är väldigt dålig på det.. men jag försöker iaf.
 
Nästa onsdag så har jag mitt sista prov, matte, och efter det har jag lovat att ta tag i mitt liv. Lite har jag redan börjat med att försöka äta lite bättre. Tänker köra en lättare variant av lchf med frukter. Jag mådde så mycket bättre i Januari då jag åt enligt dessa rekomendationer! Jag kommer börja jobba i april så jag ska även börja plugga på inträdesproven direkt efter studentskrivningarna. Nåja, hur som helst så kommer vardagen ändras lite så då kommer jag ha annat att plugga om än hur många timmar jag pluggat per dag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0