Skola

Jag måste nu innom de närmsta dagarna söka in till min nästa skola. Jag vet vart jag vill men vet även ganska säkert att jag inte kommer komma in dit iår eftersom jag inte kommer hinna plugga tillräckligt på inträdesproven pga jobbet som börjar imorgon. Men jag måste ju söka in någon annastans också. Så nu vet jag int om jag ska söka in till en ekonomi utbilding jag egentligen inte vill till eller om jag ska söka in till något super kul, som typ fotografering, grafisk design eller något liknande och plugga det i ett år och sedan söka in dit jag egentligen vill pånytt. 
 
Alternativet är att ta ett mellanår. Ett mellanår vore super najs också ifall jag har jobb. Ifall jag inte har så vore det ett hemskt år.. Vill jobba och resa och lära mig bättre engelska under ett år vilket jag även skulle se framemot väldigt mycket. Så ja, lite stressande. Måste bestämma mig typ nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0