Lugnhelg

Lugn helg framför.

Ska bli så skönt. Jag har dessutom gått upp flera kg under senaste 2 månaderna, speciellt pga all alkohol. Men även tack vare en slapp diet, för mycket socker och glass och för lite motion. Så nu har jag börjat sockerstrejka för att komma tillbaka till en mer hälsosam kost.. Började i måndags och känner redan att det går mycket enklare. Ingen frukt och inget socker, bär har jag dock ätit.

Tillbaka till helgens planer, hoppeligen far vi med tjejerna till villan ikväll och imorgon så är jag barnvakt åt kusinerna. Har inga planer för lördagskvällen förutom att det INTE blir fest..

Hoppas på bra väder och snälla barn till helgen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0