Lägenhet

Usch vad jag stressar för det här med lägenhet! Telefonen har gått het idag. Planen var först att jag och Linn skulle åka och kolla på lägenheter på fredag, men nu under dagen så har jag insett att om vi väntar så länge har vi knappast något att kolla på kvar då.. Så vi bestämde oss för att jag åker och ser på lägenheter tsm med mamma och pappa imr och tar super mycket bilder och filmer och skickar åt Linn. Har inplanerat 3 st hittills som vi ska se imorgon och så möjligen 2 till. Jag och Linn har ändå ungerfär samma krav så jag tror nog jag vet ungefär vad vi vill ha..
 
Åh vad jag väntar på att vi ska få fixat lägenheten, då kan vi äntligen slappna av..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0