Hejsan

Helt sjukt att det nu redan är fredag. De två senaste veckorna har gått så sjukt snabbt! Skönt med helg, vi får hoppas på bättre väder än vad de lovar.. Jag tänkte skriva lite om hur det går just nu sådär överlag.

 

1 Juli fick jag då alltså veta att jag kom in till en skola. Jag blev förstås sjukt glad eftersom det var skolan jag hade på första plats och velat plugga på sedan jag gick i sjuan. Men efter den första glädjen började det mindre roliga. Stressen över var man ska bo och hur man över huvudtaget ska ha råd att plugga. Eftersom jag levt i tron att jag kommer ha ett mellanår och jobba så har jag inte sparat knappt något alls.

Lägenheten då, fy usch vilket stressande. Jag är säker på att jag inte är den ända som stressat över det. Men det är verkligen stressigt och jobbigt och noll kul. Lägenheterna far så sjukt snabbt just nu. Hur som helst så fick vi tillslut skaffat oss en lägenhet med Linn, vi bor i en trea på ett bra läge. Lägenheten är i ok skick, när vi inrett och flyttat tror jag det kommer bli riktigt mysigt.

 

Speciellt under förra veckan så har jag angstat och stressat så mycket så har inte helt enkelt haft ork att blogga alls. Nu blir det dock hoppeligen ändring på det! Den här veckan har gått så sjukt snabbt att jag knappt fattar att det faktiskt är fredag idag.

 

Vi hörs senare, tänkte faktiskt uppdatera er om vad vi hittar på ikväll. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0