Utbrott

Åh vad det kändes bra att skriva ner all skit jag tänkt på. Att ha sovit sjukt dåligt, behövt vara nära reste av familjen hela tiden, börjat skolan, vara på diet och så ännu missa all kontakt med resten av världen gör att jag inte är på riktigt bra humör. 
 
Imorgon har jag inga lektioner alls. Så jag sticker iväg och jobbar. Kommer bli skönt att få bara prata i telefon och göra det jag vet jag ska göra. Undra dock vad jag ska äta för frukost imorgon. Blir säkert ägg & nå grönsaker.
 
Eftersom det inte blir någon dyr telefonräkning för mig nu.. -.- Så tänker jag faktiskt köpa skor. Hittade ett par i stan sist så hoppeligen finns dom ännu kvar. Det var sommarskor, men just nu bryr jag mig inte. Även fast de är -20 därute.. Det kommer ju värmre tider senare. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0