Uppdatering

Hejåhå, hoppas alla har en mer händelserik lördag än jag. 
 
Dagen började med att jag vaknade innan alarmet vilket är väldigt bra. Börjar känna mig lite vuxen! Sedan så käkade jag väldigt mkt frukost som besod av stekt ägg och bacon plus en turkiskyughurt blanding med bär. Super gott. Typ klockan tolv åkte jag och pappa till gymmet. Körde lite väl hårt md min skadade rygg.. Hoppas den är okej imorgon. Därefter hm och duscha plus äta och sedan var jag och pappsen en stund hos farmor och farfar. 
 
Nu ikväll har jag beställt en spegel, kollat youtube och tindrat. Känns lite tråkigt att inte göra någoning med jag är iaf utvilad inför nästa skolvecka. Spegeln jag beställde var en ganska stor en som jag hoppas rymms in i mitt lilla hus.. Super snygg var den hur som helst.Jag kan tyvärr inte ladda upp en bild på den här, men visar förstås en hel del selfiesar från den då jag fått hem den..
 
Har föresten inte fått tillbaka min mobil ännu heller.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0