Telefon beroende uppdatering

Efter en vecka utan telefon har jag nu fått en låne telefon. Lyckan är stor! 
 
Hihi efter mitt utbrotts inlägg om livet utan telefon så har jag fått en hel del kula komentarer. T.ex av min lillsyrra. Jag kan nog medge att jag kanske överdrev en aning. Men helt ärligt så det ända positiva jag märkt av min telefon paus är att jag faktiskt öppnat samhällsläraboken och börjat läsa till stundetskrivningarna.
 
Det som är jobbigast med att vara utan telefon är egentligen bara det att man är utan den. För mig kändes det som om jag hela tiden missade något roligt som nå kompisar skulle göra, fast jag egentligen inte gjorde det.
 
Men hur som haver, jag klarade av det och nu ska jag fortsätta kolla på youtubers.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0