Onsdag

Alltså den här veckan. Jag vet inte riktigt vad jag har för fel, men jag är super glad hela tiden. Egentligen har inget speciellt hänt, förutom faktiskt några sorgliga saker. Men utöver det är jag på så bra humör. Vet inte om det är matvanorna som spelar in eller vad det är men skönt är det iaf.
Skolan gick snabbt idag och under sista hålpasset jag hade idag så försökte jag träna lite. Var dock väldigt fullt i gymmet med högstadie elever som endast satt och rulla tummarna på maskinerna så blev inte gjort så mycket. När jag kom hem fixade jag mat. Maletkött med tacokryddor, sallad och guacamole. Käkade helt sjukt mkt så ikväll blev det endast en te kopp som kvällsmål.
Annat jag gjort ikväll är läst solo och hämtat bil från farmor & farfars.
 
Här synns föresten dynorna jag köpte. Behöver flera till men detta är en början.
Nu ska jag snart skölja ut kokosoljan ur håret och sedan sova, ska upp innan sex imr bitti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0