Lchf

Jag älskar min diet. Helt sjukt hur känslig man blir för socker då man är utan det. Frukt t.ex smakar så sjukt mkt sötare och godare. Har hållt på i 1,5 vecka nu och ligger på -3 kg. Vet ännu inte hur länge jag tänkt hålla på.. En månad nu och sedan så kmr jag börja äta typ bröd, frukt osv. Hur det blir med alkohol under den här månaden får vi se. Kommer kanske tillåta fusk 1 gång.. haha nä men får se.
 
En annan häftig sak är att jag håller mig mätt mkt längre på en sallad nu än vad jag tidigare gjort. Hittills har jag inget negativt att säga om dieten. Lite jobbigt i skolan med skolmaten.. Men jag har med mig hemifrån istället dom dagar då jag vet att jag inte kan käka i skolan.
 
Bild från då vi var på sjön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0