Hjälp mig

Alltså jag kan inte beskriva hur mycket mitt liv suger just nu. De suger så sjukt jävla fakkng mkt. Ja. Jag är sjukt telefon beroende. Men helt seriöst jag kan inte göra någonting utan den.
Jag vet inte alls vad mina vänner håller på med.
Jag kan inte besöka nån sådär bara som inte har typ snap och kollar den hela tiden.
Jag kan inte sova i mitt egna hus.
Jag kan inte vara i mitt egna hus för det finns seriöst inget att göra.
Jag har ingen musik att lyssna på i bussen på morgonen.
Jag kan inte besöka butiken sådär bara och ringa och fråga vad det var jag skulle köpa.
Jag håller på och får fel i huvudet av att vara inne hos föräldrarna och syskonen hela tiden. 
 
DESSUTOM bestämmer nån annan att jag ska betala 100 ege för att fixa min gamla och vänta i två veckor. Då jag skulle kunna sätta dem pengarna plus 500 ege till en ny telefon som jag skulle få imorgon istället. Jag vet ju att jag skulle bli väldigt pank just nu. Men varför betala 100 ege nu för en telefon som jag sedan ändå skulle förnya. Fan. Väntetiden är ändå värst. Jag håller på och blir knäpp. Nu kommer jag antagligen få komentarer om att de e nyttigt att vara utan den ifall du är så beroende. Ja, kanske. Men jag behöver inte vara "oberoende" av telefonen. Hälften av dagens värld fungerar genom mobilen.
 
Okej, nu fick jag skrivit av mig lite och kan kanske somna utan att gå sönder ikväll. Det känns typ som om jag har världens mest PMS. Men ja, just nu får jag klaga och tänker vara sur. Fuck i helvete
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså kom igen! du är bara patetisk! Om du int klarar av att vara utan telefonen några dagar så kanske du skulle tänka på vad du gör med ditt liv riktigt..

2016-01-07 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0