Helgen

Har haft en skön och lungn helg. I fredags kväll for jag körande till Nellis och vi satt och prata hela kvällen. Nästa dag for jag till stan och köpte nya mysbyxor och en super mysig halsduk. Mot kvällen så kom Nelli på besök till mig och vi kollade film och käkade grönsaker. Det godaste som jag får äta.. 
 
Idag så har vi varit ute på isen och skrinnat. Jag, Nelli och Daniel. Vilket var kul, dock ganska tungt. Jag lyckades dessutom fälla min smörgås i sanden. :( Men annars roligt. Därefter kolla vi film och chillade.
 
Dieten går helt bra, har gått ner ca 2,5 kg på en vecka. Både idag och igår har jag fuskat lite dock. Har ätit lite frukt, igår blev det appelsin och idag appelsin plus några vindruvor.. Inte så mycket, men ändå. Imorgon blir det gym under något hålpass och fortsatt lite strängare diet utan fusk. Sötsuget efter typ godis finns inte alls, inte kanske så konstigt heller eftersom jag inte ätit godis på 8 månader.
 
Hade bjudit på härliga bilder från ihelg, men eftersom jag inte har nån telefon som duger att ta bilder med så har jag tyvärr inga..
 
Så ni får en blodig selfie från halloween istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0