Hej du söndag

Vilken super dag jag haft! Hoppas ni andra även haft en trevlig söndag! 
 
Vaknade efter alldels för få timmar sömn då pappa ringde och fråga om jag kommer med till simhallen. Vilket jag självklart gjorde. Simmade 30 min och trampade vatten 20 min. Skönt för träningsvärken. Efter simningen käkade vi på pedrinas. Jag beställde en broiler biff med världens godaste sås och istället för potatis tog jag sallad.  Hämtade även spegeln jag köpte. Super fin är den!
 
Ikväll träffade jag Alice vilket var super kul. Pratade mer under de timmarna än jag sammanlagt pratat under hela veckoslutet.. :D
 
Nu är Lydia hos mig och vi pratar strunt. Beställde även nyss sminkborstar.. Hihi :3 Laddade nyss upp bilderna från den senaste veckan på datan så tänkte visa några. Beklagar kvalitén.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0