Diet 2016

Jag tror nog jag nämt här på bloggen att jag börjat med en diet nu 2016. Hade tänkt börja den första januari men det blev lite svårt eftersom jag var bakis i vasa. Så jag började den andra istället. Pappa och jag kör då alltså på LCHF. Maten i sig kommer inte vara något problem eftersom jag inte är något speiellt stort fan av potatis, spagetti och ris osv.. Men just de stunder då man är snål på t.ex frukt eller typ chips kommer vara svårare.
Igår bakade jag frö knäcke på lchf recept vilket blev riktigt gott, så även de som inte är på diet har typ käkat upp det...
 
Idag ska jag prova på att baka ett bröd... Är lite skeptisk, men pappa vill ha det så. Får prova. :D
 
Imorgon börjar föresten skolan. Kommer bli sjukt tungt att vända dynget tillbaka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0