Onsdag

Det tog inte länge innan jag är helt borta vilken dag det är. Men ja, onsdag idag. Jag mår bättre. Ingen feber och har knappt inga vita fläckar kvar i halsen. Skönt att medicinen fungerar. Igår tog jag tag i plugget och började läsa på om lagkunskap. Gick lite slött ännu igår och fick läst knappt 60 sidor. Idag har det dock gått bättre och ifall allt går enligt "planerna" så har jag läst igenom boken imorgon lagom till preppen på fredag.
 
Sådär annars har jag varit ute med hunden och käkat massor idag. Fammo kom hit med världens godaste mockarutor som jag snart käkat två av.. Det är väldigt skönt med "ledigt" men känns ändå lite konstigt att liksom bara vara hemma..
 
Nu ska jag försöka hitta på något att göra, har lyckats bli liiite rastlös under dagarna jag endast legat i sängen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0