Ångest

Den här veckan börjar jag med att vara sjuk. Har sovit sjukt dåligt inatt. Tror även jag har stegring. För övrigt stressar jag inför imorgon. Vi har ett matteprov på 6 h.. Under repetitions kursen så har jag knappt klarat av 1 uppgift per lektion så få se hur det här kommer gå. Fan, måste plugga ikväll. Kul att plugga då man e sjuk..
 
På fredag är det ännu värre än imorgon. Då skriver vi textkompet
 
 
ens. Hittills har jag bara tänkt att det är länge till det, men nu börjar det fan närma sig. ääh.. Textkompetens är det jag har mest ångest över, är inte speciellt bra på det och jag vill ändå inte få sämsta vitsorden liksom. Åh. Nu ska jag äta fastagstisdagsbullar med mamma och sedan dra fram matteböckerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0