Ridning

Såå kuul!

 

Igår så hade Lydia ridlektion och jag fick idén om att följa med. Skickade och frågade ifall jag ryms med på lektionen vilket jag gjorde. Det var så himla roligt att rida! Jag tar ju inga lektioner i år då jag flyttar till Vasa, men hoppeligen kommer jag kunna rida alltid nu som då ändå. Det är så jäkla roligt och bra träning. Red Helmi igår, en stor Ardenner korsning som är väldigt mycket häst att rida. Har inte ridit henne på väldigt länge men det gick förvånansvärt bra. Det gick överlag ganska bra hela tiden men speciellt på slutet var hon riktigt fin.

 

Idag är jag dock väldigt sjuk överallt. Speciellt rumpan men även magmusklerna och armarna... Skulle vara så roligt att hitta en typ sköthäst i Vasa som man skulle hjälpa ägaren med nån gång i veckan.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en bra stall i Vasa ganska nära stan Hubertus

2016-08-19 @ 11:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0