Första lektionen

Nu tänker jag vara ärlig. Jag har haft så mycket ångest under veckoslutet, över skolan främst. Alltså främst pga att jag är så orolig över vad universitetsstudier kommer kräva av mig. Jag är typ orolig över att jag inte kommer klara det, inte förstå och inte vara tillräckligt smart. Jag vet ju att de är det här jag vill, men jag tvivlar sjukt mycket på att jag är tillräckligt duktig.
 
Jag har typ världens sämsta självförtroende då det handlar om plugg. Jag tror inte att jag kan vara bra i skolan. Jag är inte sådan som kommer ihåg nånting jag läst igenom 1 gång vilket gör att för att jag ska lära mig något måste jag verkligen jobba för det.T.ex så gjorde jag det inför studentskrivningarna och fick väldigt bra betyg, för att vara jag. Där kom den meningen jag sätter in efter typ allt plugg, det var väldigt bra gjort för att vara gjort av mig. Jag har noll självförtoende vilket gör att jag nu stressar och angstar. Men det blir alltid bättre med tiden då jag oftast märker att jag ändå inte är så dålig som jag tror.
 
Första skoldagen med plugg är över. Hade egentligen endast 1 ordentlig lektion, i matematik. Jag ha gått kortmatten och har inte så enkelt för matte så det kommer krävas en hel del, men jag ska fixa det. :)
 
Nu ligger jag bara i lägenheten och kollar youtube och väntar på Linn. Fyfan va bra det är att ha en kämppis! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0