Skön söndag

Hejsan, hoppas alla har haft en fin helg!
 
Jag har haft en väldigt lugn och skön helg. Igår kväll, i lördags alltså, så var vi vid Annas villa och hade plättkalas. Mysigt, gott och roligt! Jag gjorde egna lchf plättar på ägg, grädde, kokosflingor (skulle vara mjöl med hade ingen) och fiberhusk. De var lite annorlunda i konsistensen än vanliga mjöl plättar. Men de gick bra att äta. Klarade även av att endast ha bär, lite banan och grädde utan socker på mina plättar. Nutellan fick vara..
 
Idag har jag lagat mat, Bakat lchf knäcke som även är glutenfritt och förbaskat gott! Städat, synns dock inte längre.. Varit på PW. Just nu ligger jag i sängen och kollar youtube och funderar på vart jag ska söka.. 2 dagar kvar att söka in. 
 
Imorgon jobb, ser framemot det! :3 
 
 
Har föresten köpt en ny vårjacka, den på bilden. Syns dåligt men den är som en vanlig vårjacka dock av kortare modell, slutar redan över rumpan. Gillar den faktiskt riktigt mycket! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0