Freedag

Så jäkla skönt med helg! Första jobb veckan har ändå gått väldigt snabbt, känns som om det var helg igår. 
Föräldrarna kommer hem från lapplandsresan ikväll så vi hade ingen mat och jag var verkligen inte sugen på att börja kocka något speciellt. Eftersom jag tycker väldigt mycket om morgonmål så gjorde jag middag av mitt normala morgonmål. 3 ägg, bacon och en smoothie. Mätt är bara förnamnet.


Jag börjar verkligen se resultat av -7 kg nu. Vilket är super kul, lite närmare den kropp jag vill ha. Borde bara börja träna lite också hehe..


Många gamla par jeans ryms på mig igen och vissa par har börjat hänga lite här och där..


Trevlig helg åt er alla! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0