Det är fullt nu just

Hejsan,
 
jag vet att bloggen lider av dålig uppdatering just nu. Men jag har väldigt fullt upp i skolan. Om en vecka börjar skrivningarna. Jag kämpar med att skriva uppsatser och samtidigt hinna läsa på hälsokunskap samtidigt som jag har 5 kurser den här perioden, två av dem är som tur prepp, men ändå. Det är jobbigt nu och den lediga tiden jag har så vill jag inte alltid sätta på bloggen. Men jag ska försöka blogga lite varje dag, så jag har något att bläddra tillbaka till.
Nu i tre veckor fram så är planen att ta lungt under veckosluten, läsa, skriva och umgås med vänner för att orka. Efter det så kommer ett veckoslut i Vasa och efter det ett veckoslut i Åbo, har iaf något att se fram emot efter allt detta jobbiga.
 
På allt detta så har jag nu blivit dunder förkyld och hoppas verkligen att det inte blir värre till imorgon. Jag ska hålla en presentation om emigration, som ifs är super kort, imorgon så hoppas kunna prata tills dess. 
Ikväll efter att jag hade skrivit klart de 4 sista uppsatserna (som blev väldigt korta) for jag och Larry iväg på promenad och sedan till vårt gemensamma favoritställe - farmor & farfars. Mysigt. <3
 
Nu ska jag sova, imrogon blir det mera plugg.. Älskar mitt liv just nu! </3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0