Vilken helg

Alltså vilken helg vi haft! Lite för lite sömn men annars helt super. 
I fredags så kom vi fram till skolan lite före tio på kvällen. Vi fixade oss snabbt och for sedan ut och dansa. Vi kom hem 3 tiden och så steg vi upp 7 på morgonen. Efter dusch och morgonmål for vi iväg på studiebesök till ÅA. Jag var riktigt bakis plötsligt vilket inte var så kul. Men det gick. 
Skolan verkade super och jag har faktiskt inget emot att flytta till Åbo längre. Efter studiebesöket höll vi på att dö av hunger så vi stack iväg på restaurang.
Efter att gått runt lite på stan utan att shoppa!! Så for vi tillbaka till skolan vi sov på och föröka sova lite, gick dock inte så bra eftersom det fanns vissa i rummet som plötsligt börja spela musik riktigt hårt. Man ba wtf ?!?!?! F u lixom.

På kvällen blev det sitz, så jäkla kul. 😄 jag hade tur och satt med trevliga människor. Efter sitzen for alla ut till Monkey och parta loss. 5 på morgonen somna jag och steg upp två timmar senare. Bussen hem var faktiskt riktigt najs fastän vi var sjukt trötta.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0