Tisdag

Wooppidoo, tisdag idag och det betyder ridlektion. Förutom det betyder det en jävla massa plugg och stressande. Jag har presentation imorgon, inlämningsuppgifter som ska vara inlämnade ikväll. Bok som ska vara läst till imorgon och en annan bok till nästa vecka + presentation. Dessutom får jag inte glömma bort romanen som ska vara läst till vecka 45 plus uppsatserna på den.
Det låter kanske mycket, men egentligen är det ganska lite. Jag har endast 3 kurser den här perioden vilket är lite. Men såhär är det ibland i gymnasiet.. Mycket på en gång, men der går.
 
Nu ska jag plugga lite till, äta mat ( som hoppeligen går att äta eftersom Lydia gjort den ), sedan byta ridkläder för att sticka iväg till stallet. Haadee.
 
Funderar föresten på att byta bloggdesign..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0