Förstår inte riktigt

Mina pengar håller på och tar slut. För alla som inte vet så har jag en månadsbudget varje månad så att mina pengar som jag tjänade i sommar ska räcka till nästa vår. Förra månaden så använde jag 150 ege mer än tillåtet och den här månaden har jag redan nu överstigit budgeten. Till mitt försvar så har jag faktiskt betalt en hel del lite större grejer, men stor del av pengarna har gått till "restauranger" alltså barer alltså alkohol. Sjukt onödigt egentligen. Jag har dock inte använt mycket pengar alls till shopping vilket är ganska bra för att vara jag. :) Igår köpte jag några grejer till mig. Allt var iaf sånt jag behöver så egentligen har jag inget att vara onöjd över.


Min absoluta favorit som jag köpte igår. Handkräm, som doftar sjuuuukt gott och fräscht!


En välbehövd mössa som flitit kommer användas alla gånger jag inte orkar tvätta håret...


Ansiktskräm för de med torrhud, atopiskhud vilket jag har. Får se nu ifall den är bra. :)


Sist ett klädesplagg, oversize tröja super mysig nu under hösten och vintern.

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken härlig shopping! :)

2015-10-15 @ 10:51:21
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna Munkhammar

Möss aoch tröja måste ju änta vara gokänt och ge lite duktighetspoäng i vart fall :-D Så brukar jag lura mig själv när jag ska shoppa!

2015-10-16 @ 15:19:37
URL: http://bodenbynight.se
Postat av: Anna Munkhammar

Hur lyckades jag trycka såååå mycket fel på tangenterna där? Tror du förstod vad det skulle stå i vart fall X-)

2015-10-16 @ 15:20:19
URL: http://bodenbynight.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0