Godmorgon

Godmorgon till er alla som fortfarande envist besöker min blogg även fast uppdateringen suger och inäggen är uber dåliga. Imorse vaknade jag klockan 8, utan någon anledning alls. Jag hade satt väckarklockan på 10, men så blev det inte alls. Efter att jag legat och dragit mig i sängen en stund steg jag upp och kokade vatten och drack te. Har fått på mig en väldigt jobbig förkylning med super torr hals. Konstigt. Efter teet kom jag på att jag glömde bort en inlämningsuppgift igår kväll så den har jag hållit på med nu i en timme snart. Skriver om typ ingenting..
 
Igår så var jag ett varv till stan med syskonen och farmor och farfar. Jag fick köpt Vanessas födelsedags present och till mig själv blev det en bh, en polo tröja och hårfärg. Så när vi kom hem så färgade Lydia mitt hår för första gången. Resultatet blev helt bra. Så nu har jag ny längd på håret och ny färg.
 
Idag är planerna först lite städning. Mitt på dagen ska jag på Vanessas kalas och när jag kommer hem därifrån så är det nästa kalas. Tjejerna kommer över till mig och vi ska fira lillajul. Antagligen drar vi ut till Kokkola senare.
 
 
Bilderna är lite olika från veckan som gått, men de flesta var från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0