Vilka dagar

Jag har verkligen haft roligt under dessa dagar som Muurame eleverna varit i vår skola. Jag och Annu kommer så bra överräns och jag kommer verkligen sakna henne! Men om det blir som vi planerat så kommer vi träffas i sommar. :D
Att endast ha 2 hela dagar på sig och hinna göra så mycket som möjligt är alldeles för lite. Hade gärna haft dem mycket längre här. Men roligt hur som helst.
 
Sådär annars så har vi ledigt imorgon från skolan, dock så kommer dagen innehålla mycket plugg eftersom jag har biologi prov på fredag.. Jag och Valter är även hundvakter i en vecka. På fredag ska vi till polisen och i helgen har jag än så länge inga planer, förutom då att läsa på prov tills måndag. Härligt med provveckor... OCH med endast 12 dagar kvar till 18 års dagen. Shit vad jag räknar ner..
 
På något sätt så känns det sådär som att snart e ja vuxen i pappren. Det är ju en frihet på många vis men även en hel del mer ansvar. Dock så kommer jag nog inte vilja flytta hemifrån, nej usch det är jag inte riktigt klar för ännu. Men jag ser framemot livet som myndig, verkligen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0