Trött

Jag är så himla trött nu. Efter att ha flängt på hela dagen och nu för en timme sedan fixat lite käk för imorgon så är jag helt slut. Jag borde ännu baka någonting sött och damsuga mitt hus. Jag har fått en ny möbel så det känns faktiskt lite mer som mitt rum nu. Snart kommer dessutom min födelsedagspresent - soffan. Ser så framemot det, då kan jag också börja ha filmkvällar hos mig. :D
 
Just nu så känns allting bajs igen. Eller inte allting förstås men sådär allmänt. Antagligen för att jag är trött och hinner sitta och tänka på saker. Vilket suger.. Nu ska jag sluta blogga och försöka börja tagga inför imorgon! 
 
Sådär annars så har jag fått sommarlov, ganska najs va!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0