Snart Så

Min sista månad som underårig är i full fart. I väntan på bättre väder och mera pengar så ögon shoppar jag runt på nätet. Kollar mest på sommarkläder även fast det är en vår/sommar jacka jag behöver iaf nu. 
Sådär annars, i slutet på den här veckan får vi besök från Muurame, vilket kommer bli super kul! 
 
Idag så fyller min pojkvän år,på lördag fyller mamma och på söndag är det morsdag. Så det blir en hel del present shopping nu. Har ingen aning om vad jag ska köpa till någondera. Måste se till så att jag har råd med en jacka åt mig själv också.
 
. :D Så om någon har några bra tips på presenter så skriv gärna en komentar! :)
 
Åh den kvällen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0