Nya tag

Det känns som om jag nu ska ta upp bloggandet igen. En förändring har hänt och jag har mått och mår fortfarande nu som då väldigt dåligt. Men det här är min dagbok nr 1 och efter flera år så kan inte äns en sånhär sak ta bort mitt bloggsug.
 
En vecka kvar av skolan. Det känns skönt, men ändå lite jobbigt. Jag är väl medveten om att jag inte kommer träffa alla underbara vänner lika ofta. Jag är så otroligt tacksam att ni funnits och finns och speciellt nu då det är jobbigt. 
 
Bloggen ska uppdateras, nya bilder ska tas och jag ska försöka skärpa mig och vara mer aktiv med bättre kvalité på bilderna. Men det kan ta ett tag, jag är fortfarande trasig och väldigt ledsen. Det känns ändå bra att kunna skriva av sig och veta att det finns dom som bryr sig. <3
 
 
Såhär har jag sett ut och känt mig i snart en vecka. Men jag vet att det nångång blir bättre och att det finns en lycklig människa där inne någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det löser sig 😊💕

2015-05-22 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0